Friday, October 23, 2009

Penting ke kawan?

Hey...penting ke kawan 2 dlm hidup kite..?sometime aku rase kawan byk wat aku bengang..sebab ramai kawan2 aku sikap "kawan mkn kawan"..bile time susah carik aku..tpi bile time senang..aku die buat mcm x wujud je...adeh..bru2 ni memang saket gak ati aku..bile membe sepejuangan aku tibe2 mendiam kan diri selama sebulan...tanpa contact2 aku...pasal die...byk show telepas...interview untuk sesi radio pun aku tepaksa skip...gara2 die...hee..memang saket ati aku..da sebulan lebih..bru die nak contact aku..alasan die...hp hilang..WTF..sedang kan die ade on9 ms..tpi senyap je..comment aku x bebalas..aku rase nk bgi kaki je...hee..bile ckp pasal hutang..die terus diam..2 lah manusia yg aku kenal...sebelom dpt barang..ayat manis..pijak semut pun x mati..bile da dpt barang...sume nye lupa...aku rase nak give up je..tpi ade gak membe yg slalu contact aku..mane yg caring2 pasal aku 2..thanks lah...pade brother2 yg jge aku 2...thanks a lot...ade mase aku blanje korang k...hehe...da lame x lepak ngan mereka...bz lor...nyway..thanks pada membe2 aku yg leh diharap...

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com