Wednesday, October 7, 2009

X semua manusia perfect..

just nak story tentang life aku skarang..aku rase lepas ni..aku x perlu nak cite masalah2 aku kat sesape kot..sebab mulut org ni memang x leh nak tutup...rahsia kite dipegang bile dia kawan kite..tpi bile die musuh kite..semua rahsia akan jadi senjata die untuk ugut diri ni..aku benci pada org yg pandai belakon ni...udang disebalik batu...nasihat org punye lah pandai...ayat mengalahkan "novel,puisi,syair"..menyampah pulak aku....tpi diri sendiri bukan btol sgt..sedar lah cket..x suma org kat dunia ni baik..setiap org ade kelemahan..jgn sentiasa nak meletakkan diri di tempat yg atas skali..sedarlah sikit pada diri sendiri 2...aku hanye beri perhatian pada si dia je..aku rase die segala2 nye untuk aku..tempat aku mengadu,lepaskan rindu,tempat aku bekasih syg..die je yg leh paham aku...aku rase..x perlu ade org lain yg cube nak nasihatkan aku bertubi2..btol kan diri sendiri 2 dlu..sebelom nak perbetolkan diri org lain..pada insan yg still mengharapkan kasih syg seseorg yg sudah berpunye..mybe u should let her go...anggaplah x de jodoh antara korang..just doakan kebahgian si dia...1 hari nanti..kamu pasti akan jumpe pasangan yg sesuai untuk kamu..percayalah...papepun..aku sentiasa syg,rindu si dia..luv u syg...hope sape2 yg bace 2 paham2 lah ye..adios..

1 comment:

☠aku_syeera☠ said...

what da fruit!! frutella!!!

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com