Sunday, November 8, 2009

Jackson PS-4

Jackson PS-4

hey..

pusing2 punye pusing..akhirnye...aku pakai guitar jackson jgak..1st time dlm hidup aku pakai guitar ni..mule2 aku pk mcm biasa je guitar ni..tpi bile da try..fuhh...agak menakjubkan..sound memang tajam..ps-4 series ni..memang agak special cket pada pick up nye..rupe pun agak garang..body cantik..aku decide guitar ni memang sesuai untuk men lgu2 rock,metal..antara jackson dgn ibanez rg series..aku lebih kate jackson ni..lgi sedap..papepun..guitar ni memang rare..susah dpt..guitar ni pun jarang jual kat malaysia..x silap aku..guitar ni made in japan..angkat pun dri kapal..pada aku..part yg paling penting dlm suma guitar..floyd rose trimolo..x de 2..memang x best..byk tone leh dpt dri floyd rose technic..ade separuh org..anggap floyd rose..hanye untuk hasilkan tone trimolo..tpi korang silap..byk lgi care leh pakai dgn floyd rose..antra nye..scream harmonic...x ramai tau technic ni..papepun..guitar ni best..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com