Tuesday, January 5, 2010

i just want her to be honest

sedih hati aku..die buat aku camni..sepatutnye die kene paham aku..ape yg aku x sker..aku penah pesan kat die..dan die penah bejanji ngan aku..x nak contact org 2 lgi..tpi skarang ape da jadi..da puas aku jge hati die...aku sanggup buat pape untuk die..asalkan die x layan budak 2 lgi..tpi aku cukup terkedu bile terbaca comment2 die kat 1 website 2..aku rase mcm kecik je diri ni skarang..x sangkelah..die buat aku camni..aku percaya kan die..tpi die still x paham perasaan aku ni..sampai nye hati die siksa jiwa aku sampai mcm ni..aku rase tekilan sgt..aku memang x sker die contact dgn org yg die penah ade perasaan..benci sgt..2 pun die x dpt nak paham aku..aku x penah nak but die mcm 2..sebab aku nak jge hati die..aku nak die pecaya aku...tpi npe ni balsan yg aku dpt..kecewa hati ni..mane sume janji2?benci situasi ni..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com