Thursday, September 30, 2010

Soal Hati..

hurm..ape yg telah berlaku?aku pun da x paham..walau kat mane aku berada..aku x penah sesekali nak lupe kan die..tpi ntahlah..hanye kerana friendship..timbul perasaan cemburu..x penah telintas niat dihati nak abaikan die..sekurang2 nye..aku masih ade mase untuk spent time dgn die..walaupun aku ni byk urusan..kengkadang aku stress dgn masalah2 disekeliling..mungkin aku ni agak emotional,tpi aku da cube lawan..memang aku ni baran kengkadang..tpi aku baran slalu moody..tpi moody bersebab..aku x taulah..mybe aku da berubah..tanggungjawab lelaki berat..2 yg die kene tau sebenanye..maksud aku..slalu nye dri segi keewangan ngan keje atau sikap org disekeliling.."syg akan rase ape yg yunk rase bile da keje nanti"sebab 2.sebab 2 sya nak awak buisness dgn sya..sya x nak awak tetekan keje mkn gaji dgn org..kene igt,x setiap masa kita akan rase indah dlm percintaan..itu da jadi lumrah,hati seseorang akan berubah mengikut zaman yg dilalui,hidup ni..makin lame..makin susah,..jgn lah sebab remeh temeh,friendship,Facebook,myspace,nak jadi kan isu pergaduhan,memang btol org kate benda ni memang boleh mendatang kan masalah.fikirlah dgn sebaik2 nye..sya cume nk awk tau,walau apepun jadi..sya tetap syg kan awak..tetap ade awk dlm hati ni..

1 comment:

Unknown said...

hmmm.. cre imal cm sbjik pkwe ayu. :) smpai ayu ingt eh bio tol.. xkn nie pkwe aku lak. tp pk2 lek xkn la kn. muka n nme dh trbukti kn. heheh.. jd sedar jap ble bce nie. bgne untuk ayu. heee. tp 2 la sal lman sosial leh gaduh. tp 2 la pmpuan prasaan die 2 len ckit. snsitif. cepat cmburu.

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com