Wednesday, October 27, 2010

ape da jadi?


keadaan makin rumit..aku x tau ape yg bermain di fikiran aku..btol ke die nak melangkah pergi..tinggal kan semua kenangan?aku rase x benda ni x patut berlaku..aku cume mengharap..hubungan aku dpt pulih seperti dlu..untuk syg "yunk bkan marah sebab x cinta,syg kan syg...cume ade terase hati..tpi pecaye lah..yunk x pernah lupekan syg..walaupun yunk berdiam diri..ade kat mane pun..yunk hanye mintak syg paham keadaan yunk..yunk x sker syg buat perkara2 yg yunk larang..sebab ape?sebab yunk risau kan syg..risau kalau ape2 jadi kat syg..tpi kalau syg degil?yunk memang marah.." aku harap..die paham..sedang kan lidah lgi tergigit..ape lgi bercinta ni..aku akan cube berubah seperti dlu kalau 2 yg die nak..mungkin sebab aku aku jauh dgn die skarang..buat hati aku x tenang..papepun..aku mengharap..keadaan akan pulih seperti dlu..bertahun da bersama..x kan dgn sekelip mata nak pupus kan sume 2..x sanggup aku nk pergi dgn kenangan2 yg da aku lalui..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com