Saturday, January 22, 2011

apa yg duduk dlm badan aku selama ni??

akhirnya..soalan da terjawap..aku agak terkejut bila dpt tau berita ini..aku start rase x sedap hati time aku blek dri melaka baru2 ni..tiba aku di rumah..tiba aku dri melaka ke shah alam..kereta aku mati..x boleh start..aku singgah ke kedai kereta,untuk btol kan,lepas aku btol kan kereta..aku pergi ke car wash..dan sebelom aku gerak blek dri car wash 2..aku da cek dlm kereta..semua nya bersih je..tpi yg jadi hairan pada aku..bila aku tiba di rumah..hati aku terdetik nk tengok kat seat blakang..bile aku aku tengok kt seat blakang..aku tengok ade seketul kayu arang besar teduduk kt seat belah blakang aku..aku x fikir arang 2 dtg dri kawan2 aku atau org lain..aku campak arang 2 keluar sebab kotor kan seat aku..mlm aku rase x sedap hati..aku ambil keputusan untuk pergi berubat..

dlm kul 10 mlm camtu..aku pergi ke rumah org berubat 2..bile aku dtg..dia pun mula tengok kn diri aku ni..ape yg aku terkejut..die bgitau yg arang 2 puntianak..dan puntianak 2 da duduk dlm badan aku..patut aku rase x sehat beminggu2,jiwa aku kacau,jiwa aku x tenteram,,jadi baran..hantu puntianak ni..die sker kt dlm badan aku..dan die marah bila aku ade teman wanita,bila aku dpt tau,aku decide untuk keluar kan die..dkat sejam jgak org 2 nk kua kan..memang benda 2 degil..x nak tinggal kan badan aku..selesai je buang..badan aku memang btol2 lemah..x bermaya..sampai skarang..aku rase x bermaya je,kengkadang aku rase mcm nk mati je..aku x boleh berseorangan..sebab benda 2 akan tunjuk rupa kat aku bila aku berseorangan..aku cume berdoa je..supaya cepat sembuh..da x tahan rase hidup camni..

ini bkan cerita rekaan..ni benar2 yg berlaku pada diri aku..mesti ade org fikir aku just buat cite..atau nk mintak simpati..korang akan tau kalau korang yg kene..jgn lah bongkak..memang rase sengsara..sengsara yg korang x penah rase kalau korang kene..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com