Monday, January 24, 2011

aku bukan org yg berilmu tinggi seperti kau

"bkan aku nk kurang ajar,tpi ni luahan apa yg terbuku kt hati aku,sapa2 akan rase kalau kt tempat aku"

ni mungkin isu terakhir aku becakap tentang die..pasni..aku da mls nk besuara da..up to u..nk jadi stalker..siasat setiap gerak langkah aku kt fb...tpi cara x btol..baik x payah..siasat tanpa bertanya aku..tiba2 buat keputusan..buang aku jauh2..bgus btol..x tau cite pape..main tembak je..bkan aku yg menyesal nanti..delete r segala2 nya yg kau mahu..lepas 2..kecoh kt sedara mara..keluarga2,kawan2..ckp yg aku ni ade pompuan lain..pastu dorang sume pun menganjing aku dri blakang..mcm *%&$^ r!nk ckp aku ape..ckp r..tpi x yah sampai nk kecoh..mane semangat diri pun x tau..da r sker menjatuh kan maruah sendiri..melemah kan diri sendiri..ckp yg die ni x bgus r..x perfect r..ape lancau r..hidup sentiasa dlm kegelapan kalau camtu..x de cahaya dlm diri..x kn berjaya..aku berani jamin!.org yg ber ilmu tinggi ni r..yg terok..yg akan lupa diri,akan bongkak,x sedar diri..dan akan menghina org yg bawah2..kalau rase sebab ilmu diri x perfect..pegi lah blaja setinggi2 nya yg kau mampu..aku nk tengok sejauh mana tinggi ilmu di kejar,mampu ke bawa kebhagiaan??aku da lame saket ati ngan pakcik ko..becakap seperti org yg luas ilmu di dada..padahal sker mencaci,menjatuh kan org yg x berilmu tinggi seperti kau..sepandai2 kau pun..aku ni x blaja tinggi mane pun..tpi mampu aku carik duit??mampu aku suap mkn..x menyusah kan org..jgn nk hot sgt lah ngan ilmu yg ade 2..ijazah ke..degree ke..what the hell??aku x heran semua 2..aku akan bukti kan..org yg berpelajaran tinggi mcm aku ni..boleh berjaya lebih dri yg kau tau..

"len kali nk jadi stalker ke..spy ke..biar guna kan akal..jgn main sekat jalan je,bru dga cerita cket,buah mulut org,nampak bayang2 ayam camtu,nk buat keputusan murtamad..silap r jack..aku bkan nk kurang ajar..tpi aku saket hati!..kau x penah yakin dgn cinta aku,dan kau slalu jaja nama aku kt org lain..kata aku ni nk carik pompuan lain r..mcm cina r..&*(&#$* r...aku x penah nk buruk2 kan ko sampai camtu..x sker diam2 sudah..x payah nk timbul kan isu rusuhan"

last word:

"bkan aku x syg ko..x perlukan ko..tpi ko x paham situasi aku skarang ni"

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com