Saturday, May 7, 2011

beli motor awek blah..


penah dga x istilah mcm ni?betapa saket nye hati aku..bile awek aku kate nk blah kalau aku beli motor..nampak sgt diri aku ni teletak begitu rendah dlm hidup die..senang2 nk buang aku..hanye kerana motor..sedang kan die x paham..kenapa aku nk beli motor..untuk kemudahan aku nk pergi blek keje..jimat minyak..sape2 yg duduk area klang..keje kt area proton sane..mesti korang tau kan cane situasi kalau nek kete g keje?ape perasaan korang kalau awek korang ckkp mcm 2?ugut korang..mesti korang rase stress..tetekan..kenapa perempuan akal nye cetek..memang die kate bahaye..risau..tpi biar betempat nk risau ke ape..kalau nk mati..jgn kate nek moto boleh mati..duduk diam pun boleh mati gak..kalau da ajal.kalau kate ajal aku sampai hari ni je..memang aku mati gak..x semesti nye mati xcident bwak moto..bawak kete bleh mati gak..kalau kete terbakar,berlanggar..sume 2 die x pertikai kan..memang aku marah die bawak moto..sebab memang aku x sker kalau pompuan bawak moto,org sekeliling memandang.laki tengok pompuan nek moto umpama monyet dpt pisang..kenape perempuan susah sgt nk paham??aku terpakse gak beli moto nanti..minyak da naik harga..kereta da makin byk kt atas jln..memang aku x lalu nk layan hari2..ape nk jadi..jadi r..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com