Saturday, October 1, 2011

target aku..


huh..aku da mula target bajet duit..untuk ape?untuk kawen lah..skarang aku bajet nk simpan sebulan 8,9 ratus..aku pun da x de nk beli pape sgt..da puas aku rase mcm2..kalau bajet aku ni boleh tercapai..makne nye 2 tahun lgi da leh kawen..skarang da bulan 10..kalau sebulan dpt simpan 800..maknenye..kalau setahun..aku da ade dlm RM9600..kalau kali dgn 24 bulan..aku da dpt RM19200..wuu..byk 2..mcm2 leh beli..papepun..aku start target pada bajet tunang dlu..tunang ni pade aku..x pening sgt..mungkin bajet aku perlukan dlm 1000 je nk beli cincin tunang ngan cincin rotan..so 2,3 bulan simpan..da leh tunang..mybe..nk tunang tahun dpan..dlm bulan 4 camtu..kawen pun nk bulan 4 jgak..bkan ape..sebab bifday aku ngn die bulan 4..so senang nk igt..hehe..keje aku skarang pun da stabil..gaji pun alhamdulillah..cukup bgi aku buat mase skarang..x de masalah putus duit lgi..hidup bebas tanpa hutang ni..so..doa2 kan lah impian aku ni tercapai..amin..

1 comment:

☠aku_syeera☠ said...

amin..semoge sume nye berjalan ngn lancar

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com