Wednesday, August 19, 2009

Aku Benci Org Mcm Sial..


19/8/2009..hari ni memang aku saket ati gile babi hutan r..ade costemer ni memang menyusahkan hidup aku..sial r...aku penat2 repair komputer die..pastu nak complain,marah2 aku pulak..pantang btol aku kalau costemer camni...ikot kan ati aku nak pecahkan je lap top 2 dpan mata die..than aku baling duit kat muka die soh beli baru..hee..aku leh besabar lgi..kalau da rase was2 nak repair komputer kedai aku..ko x yah r nak anta kedai aku..aku x haus duit ko pun r..ramai lgi costemer aku yg bgus2...lepas ni kalau ko anta kedai aku lgi..jgn harap aku nak pandang muka ko..g mampus r ko..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com