Friday, August 7, 2009

My Kramer!




Yeah!akhirnye..dpt gak aku pakai guitar kramer ni..da lame aku idamkan..1st skali..nak mintak maaf kat gurl aku..sebab agak membazir..beli guitar mahal2 ni lor.."sory lor syg,next time x nak membazir da.."guitar kramer ni..memang byk kelebihan dri guitar lain..guitar ni..memang x de jual kat malaysia..guitar ni leh dpt kat us ngan japan je..aku memang peminat setia guitar kramer..guitar ni pun..aku beli import 100% dri jepun..memang bestlah guitar ni..x menyesal aku beli..betambah semangat aku nak men guitar lepas ni..perform pun..mesti akan lebih yg terbaik..ngee..harap guitar ni x dtg kan msalah pun..syg woo..guitar ni..susah dpt kat malaysia..guitar kramer JK1000 bf..guitarist Edy Van Halen pakai punye..

5 comments:

☠aku_syeera☠ said...

heeee..pembaziran!! marah ni tao x

iMaL Malbrew Flava said...

adeh..sory lor syg..guitar ni sungguh istimewa..ngee.

Rem Van Halen said...

Cantik gitar kramer ko..
wey...ko beli kt website ke?
aq pon lama dh aim kramer sbb tgk Eddie Van Halen pakai rancak siot...
seumor hidup aq skali ja aq pernah lihat gitar kramer dpn mata...tu pon dia jual sampai nk dkt RM10k...Mak Datin punya mahal...

Unknown said...

Jibauk aku dh lme idam😫😫😫..
Tp aku lbh suker kramer sm-1

Unknown said...

Jibauk aku dh lme idam😫😫😫..
Tp aku lbh suker kramer sm-1

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com