Tuesday, August 4, 2009

wuuuuu!





Kramer Jersey Star...wuuuaaa!guitar pujaan hati aku ni...bile r aku dpt pegang guitar ni...teringin sgt lor..nak guitar ni..aku sker pick up guitar ni...die pakai pickup: Bridge - JS-91T Middle - JS-91T Neck - JS-90R..peeaarrhh!memang gempak lah kalau men tapping technic..huhu...paling penting pada aku..floyd rose..,x de floyd rose..x bemakna bgi aku..aku sker men whammy..mcm2 leh buat lgi ngan floyd rose...hurm..harap sgt..dpt beli guitar ni 1 hari nanti,guitar buatan jepun ni..memang susah sgt nak dpt kat malaysia..sape yg pakai 2..memang betuah sungguh..memang aku akan kedengki ngan org 2 nanti...huhu.. :'(

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com