Saturday, October 31, 2009

Projek Terkini..

"My GTi"





aloo...adeh...pening pale ni..ngah pk projek skarang ni...bru pas swap bumper ngan bonet kete tdi...upgrade ke Satria Gti orignal spec..cume yg buat aku pening..ngah pk nak buat kaler ape...ade 2 kaler yg aku target skarang..Silver ngan Kuning"Taxi"bab kate org rumah aku..adeh...pilihan 50-50 ni..kalau tembak kaler silver...jdi orignal satria GTi..kalau tembak kuning..nampak lain..nampak garang..kaler asal aku pun lawa gak..wuuuaa..help2...papepun..sumenye..masih dlm proses..ni ade contoh satria yg aku rase leh bgi pendapat..


Silver GTi:





Kuning:




rase2 mane yg ok..?comment2...specialy untuk org umah aku..ngee..




ni kaler asal kete aku..:

1 comment:

☠aku_syeera☠ said...

err..pade pndapat sy kn cik,kaler silver tu nmpak cm smart,klu kaler kunin tu nampak cm unik..so tmbak je r kaler asal oren tu..hehe

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com