Tuesday, November 3, 2009

ibanez Jem Jr

ibanez Jem Jr


Hey..ni guitar yg aku carik skarang..ibanez Jem Jr...ape yg menarik tentang guitar ni...1st..aku sker cutting body nye..ade lubang kat body shape nye...senang untuk dipegang...2nd...aku sker floyd rose trimolo guitar ni...boleh pull off..walaupun pickup x setanding guitar kramer..tpi slot untuk upgrade pick up ni ade byk...so..aku tinggal upgrade pickup lebih power lgi..3rd..aku sker frat die..sebab die ade 24 frat..bebanding dgn kramer ...ade 22 frat je..so...susah bgi aku nak main high tone..aku gemar main lead...ibanez sesuai untuk lgu2 metal..rock..keseluruhan..guitar ni oklah..aku tetap bgi no1 pada kramer aku..hari ni..kramer aku da dpt owner bru...agak sedih jgak nak jual kramer 2..guitar yg aku idam2 kan selama ni..jatuh ke tangan org lain akhirnye...tpi kalau ade duit lebih nanti..aku nak bli blek..sok aku nak g search guitar ni kat kedai guitar..harap2 ade lah..hehe..thanks sebab sudi bace..org yg akan comment dlu aku tau sape..ngee..



Tinggal Kenangan "Kramer JK1000bf"

3 comments:

☠aku_syeera☠ said...

hehe..tu r lelaki..ske cite mende yg ppuan x paham..cube try cite psal congkak ke..hehe

iMaL Malbrew Flava said...

hehe...cian die x paham...meh sini blaja ngan yunk..

☠aku_syeera☠ said...

xnk blaja..hehe..malas2..jari saket

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com