Friday, November 6, 2009

kesilapan dlm hidup aku..

hurm..aku da wat kesilapan besa dlm hidup aku skarang..smakin lame...smakin membuak2 perasaan cemburu aku pada die...tpi salah ke?atau aku ni terlalu ikot sgt ngan perasaan aku ni..mybe aku da silap...aku x patut simpan perasaan cemburu..aku da puas jge hati si die...x jumpe ngan kawan2 perempuan..x layan perempuan..walaupun kawan...sebab aku hanye setia pada die..x perlukan sesape pun lgi..tpi aku silap ke?owh tidak..mybe aku patut berubah lepas ni...buang perasaan cemburu aku 2..agak terguris gaklah hati ni..papepun..nak mintak maaf untuk segala2 nye..x kire lah ngan sesape pun..kalau ade yg wat korang x puas ati ngan aku...hurm..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com