Friday, November 6, 2009

Sory 4 any mistake..

hurm..aku rase..aku byk da besalah...skarang ni..aku cepat rase cemburu,terase hati,sensetif,cepat pk bukan2,agak tergengster cket,adeh..x tau kenapa jiwa aku camni...camne care nak berubah?owh no..kene g mandi bunga agaknye...x pelah..aku try cket2 lah buang perasaan2 2...da jiwa aku memang camni..mungkin sebab aku da x bergaul ngan membe2 da...2 yg timbul perasaan camni...sory lor...untuk segala salah silap aku...x de niat pun..tpi jiwa ni yg kacau untuk jadi camni...hurm..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com