Saturday, December 25, 2010

menipu?

aku x sangke..die sanggup menipu aku dri mintak izin,aku da ckp..nk klua,pergi je..tpi jgn jauh2..sebab da mlm..paham x maksud aku?tpi die x paham..s.alam ni bkan besar,kalau da tuhan nk tunjuk kebenaran..memang benar2 terbukti..terdetik naluri hati aku..memang aku tau die bkan kat hostel.yg aku betambah marah..aku tanye die kat mane..die kate die kt bilik,aku tanye x klua ke?die kate da pukul 8 mlm tdi..tpi ape kes bile aku dpt tau die bkan kat bilik,dlm 1 mase die mesej dgn aku..bayangkan betape aku rase diri aku ni bodo..2 yg aku tau..yg aku x tau??skali da start menipu,memang lepas ni akan lebih teruk lgi,tipu aku dri blakang.aku btol2 kecewa..org yg aku percaya,yg aku syg,yg aku jge..sanggup menipu aku,semata2 untuk menghilang kan rase bosan dlm jiwa die..sedih hati ni bile ditipu.

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com