Monday, December 27, 2010

masih syg,masih rindu tpi..

aku dlm dilema skarang..mcm2 hal yg berlaku kt aku tahun ni(2010)..aku rase 2010 ni memang tahun paling teruk bgi aku..ade org yg aku syg..da pergi..aku pun da rase down..hari2 pk kan masalah..saket pale ni..da puas aku pergi merantau..tpi masih blom dpt ketenangan jiwa..aku masih igt kt die..masih ade rase syg..setiap tempat yg aku pergi,yg aku buat..aku teringat die..sebab aku slalu travel,jln2 dgn die..hati sape x marah..kalau kene tipu dgn kekasih sendiri..walaupun benda x seberapa..tpi sikap tipu 2 memang x de dlm kamus hidup aku..bia aku bersikap jujur dri kantoi tanpa pengetahuan dia..aku kalau ade pompuan lain..aku da terus terang..tpi maslah nye memang x de..papepun aku tau..nasik da jadi bubur..aku kene blaja besabar skarang..kuat kan semangat untuk tempuh dugaan2 yg bakal dtg..aku hanye ade famili dan kawan2 skarang untuk mengadu nasib..harap die akan selesa dgn keadaan skarang..aku yakin..yg die masih igt kt aku..tpi aku hanye beserah pada takdir..kalau ada jodoh x kemana..aku cuma berharap..dia x kan menipu lgi,walaupun bkan dgn aku..tpi dgn sape2 pun..sikap 2 akan dibenci org..walaupape pun aku akan doa kan mase dpan die..biar hdup aku susah..tpi bkan die..aku akan tanggung sendiri..kalau andai kata..dia da jumpe penganti..aku harap..dia x salah pilih org mcm aku ni..aku nk yg terbaik untuk die..thx untuk segala2 nye..aku akan igt kt die..sampai aku x mampu bernafas lgi..

kenangan bersama mu : Nur Syaheera bt Yahya

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com