Sunday, January 2, 2011

welcome 2011!

pejam celik..pejam celik..sekejap je da 2011..umo da makin meningkat..tahun ni aku da 23..adeh..rase x caye je..tpi ni lah lumrah..mcm2 dugaan yg aku da tempuh 2010..dan aku rase..2010 tahun paling teruk bgi hidup aku..aku berharap..2011 ni x kan jadi seperti 2010..panjang umo aku..berjumpa lgi tahun 2012..insyaallah..nothing special to wish for this year..cume aku harap..segala nya akan jadi yg terbaik buat life aku..fikiran aku skarang..hanye fikir carik duit je..duit segala2 nya untuk terus hidup..pemikiran pun da rase dewasa..da x mcm dlu..mungkin ada yg kate aku ego..tpi aku x ego..memang diri aku mcm 2.."pada sape yg x puas hati ngan aku..marah aku..aku mls nak nk amek port..lgi layan kang..lgi panjang cite..so lebih baik aku buat hal aku.." aku x kacau life korang..so aku rase..x yah r korang nk sebok2 kacau life aku..aku selesa dgn diri aku skarang..kalau org baik ngan aku..aku baik r ngan korang..tpi kalau korang buat taik ngan aku..memang aku pun buat taik r kt korang..so 2 jelah yg aku nk ucap kan untuk 2011..selamat tinggal 2010!dan selamat dtg 2011! harap semuanya akan lebih baik dri sebelom ni..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com