Sunday, January 2, 2011

kenapa?

rase nk baca..baca r..x paksa pun.x penting..blog ni untuk yg nk kenali diri aku je..
kalau x nak..aku x paksa ok..

kenapa lelaki jadi stress?sampai hisap rokok?semua 2 punca dri masalah2 yg dtg dri org lain dan tekanan perasaan..kadang2 wanita x paham ape yg laki rase..apa yg aku cerita ni..ni semua ape yg aku rase..x tau lah kalau laki lain cane..setiap org lain hati dan perasaan,so story nye..pada aku..laki mudah stress sebab lelaki byk berfikir,byk tanggungjawab yg nk dipikul..sebab 2 lelaki byk yg rambut gugur..byk sgt berfikir..hari2 stress..mkn pun jadi hilang selera,mcm aku..aku slalu stress sebab keje,penat,keewangan dan stress dgn sikap org lain..aku mudah rase tetekan,sebab 2 bila aku stress,aku sker mengasing kan diri dri org lain,2 sikap aku skarang,tpi dlu kalau aku stress,sape2 pun aku marah..skang aku da mls nk besuara kalau aku stress..lebih baik aku mati kan diri,aku ni mudah terasa dgn kate yg leh buat aku saket hati..diri aku..aku sendiri yg tau..mane yg x paham diri aku ni..maknenye die blom cukup kenal diri aku ni..bile aku da slalu saket hati..memang jiwa aku slalu rase nk sensetif.bkan aku ni ego..tpi aku da x larat nk pendam rase marah slalu,umo da makin meningkat..silap2 x lame lgi..darah tinggi aku ni..kalau org paham aku..aku akan paham die..aku x sker kalau dipaksa ni..kalau aku ckp x sker..memang aku x sker lah..jiwa aku ni hanya ikot mood dan keadaan..itu ape yg aku rase..x tau lah laki len cane perasaan nye..setiap kesabaran..ada tahap nye..skali due..boleh kite terima..tpi kalau da kerap?x ke jadi fedup..aku x tau r..kalau ade sape2 terase..mintak maaf kalau kate2 ni agak kasar..x niat pape..tpi ni cume luahan jiwa aku..aku mampu berubah jika ada yg slalu support diri aku ni..yg slalu paham diri aku..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com