Sunday, January 9, 2011

kau x paham ape yg aku rase

setiap org kt dunia ni ade hati dan perasaan..mcm 2 jgak aku..semua yg aku buat..sume x memuaskan kt mata die..aku stress..stress dan stress..melayan sikap die yg x pernah nk berubah..jiwa aku ni tebawak2 dgn sikap die 2..pantang btol kalau die ungkap kate2 yg seolah2 nk suruh aku carik pompuan lain..ape aku ni gile pompuan ke ape??da betahun kenal aku..bru skang die nk tunjuk perangai..x paham ke..kalau aku x nk ungkap kate2 syg sume 2..maknenye..aku x de mood untuk 2 sume..skang die nk ckp aku mcm2..skang die nk ugut2 aku..nk buat bkan2..huh..ko buat lah perkara 2..memang aku x kan tegur ko lgi..kalau ko buat jgak..mintak maaf lah..aku dgn rela hati akan pergi!

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com