Sunday, January 9, 2011

pening kepala..

semua berakhir dgn kesedihan..aku tau ape yg die rase..tpi aku tau..die x tau ape yg aku rase..memang dlm hati ni sedih..bile hubungan yg da bina betahun..tibe2 habis camtu..jiwa aku skarang x tenteram..betambah2 dgn x sihat..papepun..aku beserah pada takdir..kalau ade jodoh..adelah..bkan dlm hati ni x syg..tpi aku punye jiwa tekedu dgn ape yg da jadi..aku rase mcm org x penting je..memang aku skang layan die bkan mcm dlu..aku sedar..tpi 2 sume sebab aku byk terasa hati dgn die..skang ni aku x mampu nk buat pape..aku x boleh pakse diri aku ni..aku decide untuk bawak diri buat seketika..untuk tenang kan jiwa..tpi aku redha kalau die akan terus pergi..aku hanye harap kn yg terbaik untuk dia..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com