Monday, January 10, 2011

The end..

semuanya da berakhir..adakah ni semua dugaan untuk aku?aku x paham..kenapa die x reti untuk bersikap sabar..sedang kan aku perlukan masa..dgn keadaan aku x sihat skarang..rase nk mati pun ye..setiap mlm x dpt tdo..menahan saket..betambah lgi dgn sedih..kenapa die x leh paham aku??die seboleh2 nk pulang blek barang2 yg aku da kasi kat die..patut ke bertindak mcm 2??seperti budak2 yg bru blaja becinta sikap 2..aku x pernah ungkit,mintak blek hak aku semua 2..dia buat mcm 2 seolah2 ingin buang aku terus dri hidup die..tpi x pe..aku redha..aku terima seadanya yg aku x kan wujud dlm hidup die lgi..papepun..aku harap..die x kan menyesal dgn tindakan die 2..dgn ni..aku melangkah pergi..insyaallah..panjang umur..aku akan berjumpa die 1 hari nanti..mungkin bkan kt dunia..aku harap..dia akan jumpa someone yg boleh beri dia kasih syg setiap masa..yg terbaik dri aku..yg slalu ungkap kata2 syg,cinta pada die..thx for everything..thx slalu buat aku ketawa..thx slalu bgi kasih syg..thx slalu tolong aku time aku susah..thx a lot! take care urself..

1 comment:

Anonymous said...

Salam. Maaf kalo comment nie ganggu kamoo. Da xder jalan da ker Imal? Syiera sayang sgt kamoo lagik. Sepanjang duduk sebilik dgn kitorang, dier xpernah ckp yg xbaek ttg kamoo. Perempuan Imal. Kaum yg lemah. Kine kasi diorang maser utk cool down. Sbb itu Tuhan jadikan perempuan dgn satu akal tapi mcm2 emosi. Korang bertahan da lamer kan mengikut aper yg Syiera citer dkt kitorang. Doa byk2 okey yg semua nie akan jadik elok balik satu hari nnt. Tuhan tue sentiaser dgr luahan hamba Dia. Solat istikharah okey. Semoga korang boley bersatu balek. =)
-Hazirah Fatin-

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com