Wednesday, January 19, 2011

50 - 50


hari ni..aku bru klua wad..tpi aku pelik sgt..mule2 dokter kate aku suspek denggi..tpi last2 die kate..aku dmam biase..sedang kan aku rase nk mati je skang..da dekat 2 minggu dmam...memang aku tau..benda 2 yg buat aku jadi camni..da bpe hari aku mkn x btol..muntah2..batok..badan menggigil..badan panas..saket otot2..benda ni bkan aku x boleh buang..tpi nyawa aku 50-50..kalau x die pergi..aku yg akan pergi..benda sihir ni..hanya mampu duduk dlm badan aku 44 hari..dia akan hilang lepas 44 hari..nk x nk..aku kene tahan..aku kene lawan..panjang umur aku..dpt lah jumpe aku lgi.."sya bukan x igt kt awak..setiap kali sya masok bilek..sya tengok hadiah2 awak..sya akan igt,tpi igt sya 2 tiba2 gelap bila sya igt lama2,da bape hari sya x tido..,mimpi bukan2..x tau nk ckp mcm mane,hanya org yg jadi tempat sya yg akan rase"

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com