Saturday, January 15, 2011

jiwa kosong?

aku x tau apa yg da terjadi..kenapa jiwa aku x tenteram skarang..jiwa aku jadi kosong,,dan hati aku semakin jauh pergi dri dia..aku x sedar ape yg jadi..ape punca sebenar..da seminggu lebih aku saket..dmam x baik2 sampai skarang..kadang2..aku x tau sape diri aku..tpi aku x mampu untuk buat apa2..aku just berharap..tuhan akan lindungi aku dri benda2 yg x baik..bkan aku x fikir tentang die..tpi bile aku fikir tentang die.tibe2 hati ni jadi marah..bkan aku x nk contact die..setiap kali aku taip mesej nk hantar..mesti aku cancel..ape yg da jadi sebenar nye??aku x paham..aku da cuba lawan perasaan..tpi x mampu..aku mengharap kan tuhan lindungi diri dia..aku tau..aku x mampu jage die skarang..sebab jiwa aku..bkan aku.aku mengharap kn die berjaya dan akan bahgia 1 hari nanti..i just want to say sory for everything to her..ape yg buat aku igt kt die..cincin dri die yg masih kekal tersarung di jari aku ni..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com