Saturday, May 28, 2011

planning..

tiap2 mlm..mesti aku akan pk cara mcm mane aku leh dpt kan duit lebih..terlintas dlm kepala aku..nk buat retoran..tpi aku x pandai nk masak..mybe 1 hari nanti..akan jadi kenyataan kalau ade org yg support..aku planning nk bukak curry house..tengok memang simple..tpi nak buat curry ni kalau x btol2..memang x jadi..curry house ni sesuai untuk mkn tengahari..setau aku..curry ni semua bangsa pun mkn..melayu,india,cina..just masak beberapa jenis kari..kari ayam,kari ikan atau yg len2..tambahan menu pulak..ayam kampung goreng kunyit..x lupe jgak papedom..nasik buat nasik kukus..mungkin angan2 aku ni agak tinggi..tpi insyaallah..kalau niat 2 baik..mesti akan menjadi..cume nk mula kan nye 2..memang agak payah..selalu nye..kite mampu merancang je..tpi nk mula 2..memang berat..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com