Thursday, June 9, 2011

cukup dan cukup..

andai kate jodoh aku blom sampai..x pe..aku redha..susah kite nk puas kan hati semua org..bile kite syg someone 2..tpi di abaikan..tpi x pe..aku terima seadanye..aku da biase hidup besendirian..bile kite terlalu mengharap..tpi die x dpt nk paham diri kita..memang 2 perit skali..aku harap..die akan selesa dgn care die ni..dan aku harap..die akan puas hati dgn care die..mungkin ade org lain yg boleh nk paham diri die berbanding diri aku ni..dgn ini..aku akan telan semua kenangan yg da aku lalui..salam..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com