Thursday, June 9, 2011

praktikal?

huh..igt bgus sgt praktikal jauh2..akhirnye..die nk pergi jauh bebulan hampir setengah tahun..dga khabar nk ke langkawi..benda ni yg slalu aku pk kan..sampai aku mengadu dkt ibu aku..aku x sker die g jejauh..aku penah ckp..kalau die pegi jauh2..baik soh die lupe kan aku..tpi 2 yg die pilih..so dgn keputusan ni..aku rase..aku da paham..lelaki semua same je kte die..so..kalau die da pk camtu..aku pun da rase mcm x beguna pade die..sebab die da saing kan aku dgn org lain..nk kate aku layan mcm tunggul..sedang kan aku da reda..die buat bodo..aku penah ckp..aku kalau baran..biar kan je aku buat sementare..sbab aku akan reda sendiri.tpi die silap..die da same kan aku mcm laki lain..so ape yg die nyata kan 2..die salah..skang die bleh r..hdup sentiase ditemani..ade keluarga..ade kengkawan..aku ni..hari2 duduk sensorang kt rumah..jiwa kacau..die x penah nk pertikai kn sume 2.memang hari 2 aku baran..bayang kan..3 hari aku tdo x cukup..lepas aku baik dari dmam..badan x selesa..tdo x nyenyak..bgun pagi..bawak moto..rase mcm nk pitam..blek keje..aku memang serabut..lepas 2 die sebok bising.kte muke aku pucat r..ape r..last text die..kate nk pulang semua barang2 aku..x sker tengok..so fine..2 makne nye aku da tau..die x pk barang2 die kasi aku pulak..perasaan die bile aku kate nk pulang..fikiran singkat btol..x sker buang je.x payah nk pulang2 blek..kalau x nk pun..sedekah je kt sape..barang aku memang x de harga pada die..aku mls nk ckp lebih2..kang die kte aku nk menang je..x pe r..sampai sini jelah harapan aku untuk die..die akan melangkah kaki pergi jauh..aku x kan ganggu die..harap die jumpe laki yg x same mcm laki2 lain kt lua sane mcm aku..rase mcm sampah je bile awek sendiri ckp mcm 2..ni last text aku mengadu nasib kt blogger ni pasal hubungan aku..salam..

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com