Friday, March 29, 2013

Liquid Feellife area klang dan shah alam





korang da try brand feellife ni?memang aku ckp terbaik dari semua brand..bukan lah nk promote..tpi sebab aku da beli semua brand liquid..da try semua dalam 1 perisa lain2 brand..memang aku kate feellife terbaik!..kalau x percaya aku bagi contoh lah..korang try beli mint brand liqua,hangsen dengan feellife..korang boleh tau mane yg lagi sedap..ice mint feellife memang terase sejuk..liqua rase ubat gigi..hangsen x rase sejuk tpi saket tekak..walaupun feellife mengandungi 12mg nikotin..tpi kalau hisap lansung x saket tekak..buat mase sekarang..yang terbaik aku hisap perisa bubble gum feellife..korang x percaya?boleh try..pada sape2 yang berada area klang dan shah alam..boleh dapat kn produk ni pada aku..lokasi aku di seksyen 33 kampung jawa shah alam..ape2 boleh pm aku di fb..

email : atok1988@gmail.com
email fb : imal_starlight@yahoo.com

No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com