Tuesday, February 25, 2014

sah digelar suami..



 alhamdulillah aku sah digelar suami pada tarikh 8/2/2014..memang 1 pengalaman yg paling bermakne dlm hidup setiap insan yg lahir di dunia ni..dan syukur hanya sekali lafas je..memang time nk akad nikah tu agak cuak jugak aku..sebab 1st time kan..x pernah buat pun seumur hidup aku..so jadi janggal sikit..8.2.2014 aku nikah sebelum asar..dalam pukul 4 ptg..gigil memang x igt lah 1 badan..sampai tok kadi suruh aku tulis borang nikah memang besepai tulisan aku sebab pakinson tangan..settle je isi borang..aku dga tazkirah dari tok kadi..dlm 30 minit jugak lah..mase tu x de pulak die soal aku ape2..settle je tazkirah die terus mule kan akad nikah..tpi x sangke jugak aku sebab yg nikah kan aku ayah bini aku..rase lega jugak lah..sebab aku ngan ayah bini kire ngam..sekali lafaz..saksi & tok kadi kate sah..fuhhh..punye lega aku rase..rase mcm bru terlepas dri hukuman gantung..hehe..so ni ade beberapa gamba sikit termasuk gamba aku bersanding..tapi 

 


hari bersanding esok nye..9/2/2014..










sekian terima kasih.. :)



No comments:

Aku adalah aku

My photo
name - muhamad ikmal bin zahari, nickname - iMaL, birthday - 18 april 1988, status - in engaged, hobby - playing guitar,travel, work - leadcom SDN BHD shah alam, bossventure.com talent - guitar player (lead,bass,rythem),drummer, personality - friendly,happy, dislike - waste money,fighting, facebook - imal_starlight@yahoo.com